تعمیرات تخصصی لوازم خانگی فریجیدر در نمایندگی تبریز

برند فریجیدر یکی از برندهای مطرح دنیا در تولید لوازم خانگی با کیفیت و لوکس در رنگ ها وطرح های مختلف و سطح انرژی بالا است.

برند فریجیدر محدوده وسیعی در تولید لوازم خانگی دارد همه ی محصولات آشپزخانه شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ساید بای ساید، اجاق گازهای هوشمند، مایکروفر، غذاساز، میکسر، دستگاه قهوه ساز و اسپرسوساز و هر وسیله کوچکی دیگری که در آشپزخانه استفاده می کنید و همچنین در تولید لوازم خانگی دیگر همچون کولر گازی، جاروبرقی، جارو شارژی و … فعالیت می کنند.

ماشین لباسشویی

از ایرادات متداول در ماشین لباسشویی فریجیدر می توان به عدم آبگیری دستگاه، وارد نشدن آب به آن، روشن نشدن لباسشویی بعد از تنظیم تایمر دستگاه، قطع شدن عملیات بعد از آبگیری، نشتی دستگاه، سر و صدای زیاد داشتن ماشین و… اشاره کرد. شما می توانید برای حل مشکل دستگاهتان با نمایندگی تعمیرات فریجیدر در تبریز تماس حاصل فرمایید و از کادر مجرب و حرفه ای و دوره دیده نمایندگی ما بهره مند شوید. البته مواقعی هم ارورهایی در صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی ایجاد می شود که نشان دهنده ی مشکلاتی در دستگاه می باشد که در ادامه به چند نمونه اشاره خواهیم کرد:

کد خطای E11: این ارور نشانه ی طولانی شدن زمان پر کردن آب دستگاه می‌باشد. که بایستی شلنگ ورودی آب، پمپ تخلیه و قطعه شیر برقی آب بررسی شوند.

کد خطای E13: این ارور به علت نشت آب در مخزن و یا نشت هوا در لوله سنسور فشار آب ایجاد می شود که باید مخزن شستشو و یا لوله هوای سنسور فشار سطح آب بررسی شوند و در صورت نیاز تعویض شوند.

کد خطای E14: این ارور به دلیل جا نگرفتن آهنربای سوئیچ نی مغناطیسی بخش پایینی قفل دستگاه ایجاد می شود. برای رفع این کد خطا باید سوئیچ نی و یا آهنربای این قسمت تعویض شود.

کد خطای E21: این کد به دلیل تخلیه نشدن آب لباسشویی ایجاد می شود. برای رفع این مشکل باید پمپ تخلیه دستگاه چک شود.

کد خطاهای E31 و E32: ایجاد این کد به علت عدم ارتباط بین سنسور فشار سطح آب و  برد ماشین لباسشویی می‌باشد.

کد خطای E38: ایجاد این کد نشانه ی گرفتگی لوله هوای دستگاه می‌باشد که باید سنسوری که به فشار سطح آب لباسشویی مربوط می شود را چک کنید.

کد خطای E41: این ارور نشانه ی باز بودن درب دستگاه و ایراد در قفل لباسشویی می‌باشد. برای رفع این مشکل باید قفل درب و سیم‌کشی‌های آن را چک کنید.

کد خطاهای E43 و E44: این کد خطاها نشانه ی وجود مشکل و ایراد در مدار قفل درب دستگاه می‌باشد.

کد خطای E45: این ارور نشانه ی وجود ایراداتی در صفحه کنترل دستگاه می‌باشد.

کد خطای E52: این کد خطا بیانگر این است که سیگنال ارسالی از بخش فشارسنج دستگاه به موتور درایو کافی نمی‌باشد. برای رفع این کد خطا باید واشر، سیم‌کشی‌ها و برد دستگاه را بررسی کنید.

کد خطای E53: این ارور نشانه ی مشکل ولتاژ پایین در برد کنترل موتور ماشین لباسشویی می‌باشد. با مشاهده این کد خطا با نمایندگی تبریز فیکسر تماس بگیرید.

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی فریجیدر در نمایندگی تبریز - تصویر 2

ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی هم مانند دیگر لوازم خانگی بعد از مدتی ممکن است خراب شود و یا عملکرد سابق را نداشته باشد در برخی موارد ممکن است ناگهان ماشین خاموش شود و یا اصلا روشن نشود و یا فنجان ها و ظرف ها را کثیف و با لکه دار باقی گذارد و یا سروصدای غیرعادی داشته باشد و یا در ماشین ظرفشویی قفل شود و باز نشود و یا نشت آب از زیر ماشین و……داشته باشد. البته مواقعی هم ارورهایی در صفحه نمایشگر ماشین ظرفشویی ایجاد می شود که نشان دهنده ی مشکلاتی در دستگاه می باشد که در ادامه به چند نمونه اشاره خواهیم کرد:

کد خطا I10: این ارور کنترل کننده جریان دریچه آب می باشد. سریعا دستگاه را از پریز برق جدا کنید و با نمایندگی مجاز تماس بگیرید.

کد خطا I20: این خطا به علت عدم تخلیه آب داخل دستگاه می باشد که باید دقیق بررسی شود تا عیب دستگاه مشخص شود.

کد خطا I40: این خطا هم به علت عدم تخلیه آب داخل دستگاه می باشد که باید سیم کشی ها و پمپ تخلیه بررسی شوند.

کد خطا I30: این خطا به علت نشتی آب در دستگاه می باشد که بایستی کف دستگاه و شناور ماشین بررسی شود.

کد خطا I50: این خطا نشانه ی عدم تخلیه آب در ماشین لباسشویی می باشد.

کد خطا I60: علت این خطا از هیتر دستگاه می باشد که بایستی المنت و سنسور دمای دستگاه چک شود.

یخچال و ساید بای ساید

یخچال های فریجیدر در سایزها و رنگ های متنوع و برچسب انرژی پایین و کیفیت بالا تولید می شود و مجهز به سیستم ضد برفک و گردش هوای تازه و یکنواخت و آب سرد کن و یخساز و شیشه های نشکن و ایمن و فیلتر های آب ضد سرب و… می باشند . یخچال های فریجیدر از نظر طراحی و ساخت و ظرفیت ذخیره کردن و قدرت خنک کنندگی فوق العاده هستند. به مرور زمان ممکن است در یخچال شما ایراداتی به وجود بیاید ممکن است صدا و لرزش شدید، داغ شدن بدنه یخچال، خنک نشدن مواد غذایی یا نشت آب از یخچال و یا برفک زدن فریزر و خاموش شدن صفحه نمایشگر یخچال و یا ارورهایی در صفحه نمایشگر یخچال ایجاد شود که نشان دهنده ی مشکلاتی در دستگاه می باشد که در ادامه به چند نمونه اشاره خواهیم کرد:

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی فریجیدر در نمایندگی تبریز - تصویر 3

کد خطا SY CE : اگر ارتباط بین برد و صفحه نمایشگر با مشکلی مواجه شود، ارور SY CE نمایش داده می شود. بایستی اتصالات برد دستگاه بررسی شود.

کد خطا 5Y EF: این ارور نشان دهنده این است که مدار فن تبخیر کننده دستگاه دچار مشکل شده است و برای رفع این مشکل باید اتصالات فن و برد الکتریکی دستگاه بررسی شود.

کد خطا EF: خرابی در فن تبخیر کننده یا همان اواپراتور علت ایجاد این خطا می باشد که لازم است برد الکتریکی و موتور فن و اتصالات دستگاه بررسی شود.

کد خطا DF: این ارور نشان دهنده عمل نکردن سیستم برفک زدایی یا دیفراست می باشد. برای رفع این ارور لازم است المنت، ترمودیسک، ترموفیوز و ترموستات دستگاه بررسی شوند.

کد خطا SH : این ارور نشانه ی خرابی سنسور فریزر می باشد که بایستی اتصالات سنسور به برد بررسی و عیب یابی شوند.

کد خطای 5 YCF : این ارو در شرایطی که برق ورودی دارای نوسان زیادی باشد بروز می کند در مواقعی هم خرابی در برد الکتریکی نیز می تواند منجر به بروز این کد خطا شود که لازم است توسط متخصصین ماهر بررسی گردد.

کد خطا OP: این ارور نشان دهنده اشکال و خرابی در سنسور کابین یخچال می باشد که باید سنسور دستگاه بررسی شود در صورت نیاز سنسور تعویض گردد.

کد خطا SH: این ارور نشان دهنده اتصال کوتاه در سنسور کابین یخچال می باشد که بایستی اتصالات سنسور بررسی و در صورت نیاز تعویض گردد.

کد خطا SY EF: این ارور به علت خرابی در فن تبخیر کننده یا اواپراتور ایجاد می شود. لازم است فن و موتور و سیم پیچی یخچال بررسی و عیب یابی و تعمیر شوند.

کد خطا SY CF: این ارور نشان دهنده نوسان زیاد برق ورودی دستگاه می باشد.باید برد الکتریکی و اتصالات دستگاه بررسی و تعمیر شوند.

ارسال به دیگران :

نظر شما

تازه