راهنمای دانلود همراز بانک تجارت ios و نصب مگا بانک ملت برای ایفون

سرعت، امنیت و سادگی را باید سه مؤلفه اصلی موفقیت اپ‌های بانکی در کشور دانست.

این اپ‌ها از برنامه‌هایی ساده با امکاناتی انگشت‌شمار تا سوپراپ‌هایی نظیر مگا بانک ملت برای ایفون با قابلیت‌هایی بی‌شمار، مسیری طولانی را طی کرده و تحول بزرگی را در دهه گذشته در نظام بانکی کشور رقم زده‌اند. اکنون نفوذ این اپ‌ها در میان ایرانیان بسیار گسترش یافته و نصب آن‌ها جایگزین مراجعه حضوری به شعب بانکی برای دریافت خدمات مالی شده است. هم‌اکنون تمام بانک‌های کشور اپ‌های اختصاصی خود را به بازار عرضه کرده‌اند که برخی از آن‌ها نظیر همراه بانک ملت، رسالت و همراه بانک تجارت ایفون به علت قابلیت‌های متمایزی که دارند، بیش‌تر از سایرین مورد توجه مردم قرار گرفته‌اند. در ادامه این مطلب با این سه اپ برتر بانکی کشور آشنا خواهید شد و چگونگی دانلود و نصب آن‌ها را روی گوشی‌های آیفون خواهید آموخت.

 

همراه بانک تجارت؛ بستری امن و مطمئن برای دریافت خدمات بانکی

بانک تجارت در سال‌های گذشته همواره از ایده‌های نوین و فناورانه برای سهولت ارائه خدمات بانکی به مشتریان خود استقبال کرده است؛ چه سیستم تلفن‌بانک متمرکز و غیرمتمرکز و چه شبکه سوئیفت و خودپرداز بانکی، تجارت همواره جزء اولین بانک‌های کشور برای ارائه خدمات مبتنی بر آخرین تجهیزات تکنولوژیکی بوده است. این بانک که بزرگ‌ترین بانک بورسی کشور محسوب می‌شود، در بخش خدمات الکترونیکی نیز خوش درخشیده و از برنامه بانکی کارآمدی به نام همراه بانک تجارت برای ایفون رونمایی کرده است. این اپلیکیشن کاربردی قادر است نیاز ایرانیان را به مراجعه حضوری به شعب بانکی کاملاً برطرف کرده و انجام امور بانکی را به سادگی فشردن چند دکمه برای کاربران خود فراهم کند.

با دانلود همراه بانک تجارت برای ایفون با لینک مستقیم می‌توان به سادگی عملیات بانکی مختلفی نظیر انتقال وجه (کارت به کارت تا سقف ۱۰ میلیون تومان و درون بانکی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان)، استعلام مانده‌حساب، خرید شارژ اعتباری و بسته اینترنتی (فقط با تکان دادن گوشی)، مسدودی حساب‌ها و کارت‌های بانکی تجارت و پرداخت قبوض خدماتی و عوارض آزادراهی را انجام داد. افزون بر این موارد، امکان مدیریت چک‌های صیادی (ثبت، استعلام، پیگیری و اشتراک‌گذاری رسید چک‌های بانکی)، پرداخت کمک‌های خیرخواهانه به مؤسسات نیکوکاری و درخواست وجه با ارسال پیام به شماره تلفن دارنده حساب تجارت به واسطه اپلیکیشن همراه بانک تجارت برای ایفون رایگان فراهم است. گرچه همراه بانک تجارت خود به ابزار رمزنگار مجهر شده است، برای نصب رمزنگاری جداگانه و اختصاصی جهت دریافت رمز یک‌بار مصرف و توکن موبایلی می‌توانید همراز بانک تجارت ios را دانلود و نصب کنید تا امکان دریافت پیوسته رمز یک‌بار مصرف در محیطی امن برای شما فراهم گردد.

راهنمای دانلود همراز بانک تجارت ios و نصب مگا بانک ملت برای ایفون - تصویر 2

نصب همراه بانک تجارت نسخه جدید ایفون 

همان‌طور که می‌دانید چند سالی است که امکان دانلود و نصب اپ‌های ایرانی در اپ‌استور به علت محدودیت‌های اعمال شده از سوی ایالات‌متحده برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست و برای نصب همراه بانک تجارت برای ایفون رایگان و دیگر اپ‌های وطنی باید به روش دیگری متوسل شوید. سیبچه به عنوان بازارچه بزرگ اپ‌های آیفون در ایران، راهکاری امن و مطمئن را برای دور زدن تحریم‌های آمریکا و استفاده از اپ‌های ایرانی در گوشی‌های آیفون به شما ارائه می‌دهد. کافی است از طریق مرورگر سافاری خود سیبچه را جستجو و دانلود کرده و این بازارچه را روی گوشی خود نصب و دستگاه خود را در پنل ادهوک این اپلیکیشن ثبت کنید تا امکان دسترسی پیوسته شما به تمام اپ‌های ایرانی فراهم گردد. پس از نصب سیبچه، کافی است همراه بانک تجارت را در فضای جستجوی این بازارچه تایپ کنید تا به صفحه اختصاصی دانلود همراز بانک تجارت ios رایگان هدایت گردید.

 

همراه بانک تجارت برای ایفون نسخه وب

بدون دانلود همراز بانک تجارت ios یا نصب اپلیکیشن همراه بانک تجارت نیز کماکان می‌توانید از قابلیت‌های این اپ‌ها در محیط وب بهره برید. کافی است وارد صفحه اصلی همراه بانک تجارت برای ایفون نسخه وب شوید و نام کاربری و گذرواژه خود را وارد کنید تا به خدمات مالی این بانک دسترسی داشته باشید. البته باید گفت که همراز بانک تجارت برای آیفون نسخه وب فاقد برخی امکانات و تمهیدات امنیتی اپلیکیشن همراز تجارت برای ایفون است.

 

همراه بانک ملت؛ پاسخی همه‌جانبه به تمام نیازهای بانکی

ملت نیز مانند بانک تجارت جزء برترین و باسابقه‌ترین بانک‌های ایران محسوب می‌شود و از اعتبار بالایی میان مردم برخوردار است. این بانک برای تجهیز مشتریان خود به ابزاری همه‌فن‌حریف و کارآمد جهت برطرف‌سازی تمام نیازهای بانکی اقدام به انتشار همراه بانک ملت نسخه ایفون کرده است. با دانلود برنامه همراه بانک ملت ایفون به راحتی می‌توانید تمام امور بانکی خود، از استعلام مانده‌حساب و انتقال وجه درون بانکی و بین‌بانکی گرفته تا پرداخت تسهیلات بانکی و قبوض خدماتی را به سادگی فشردن چند دکمه انجام دهید. علاوه بر خدمات بانکی، همراه بانک ملت برای ایفون قادر است خدمات مالی مختلفی نظیر امکان پرداخت عوارض آزادراه، خرید بسته اینترنتی و شارژ اعتباری، استعلام ضمانت‌نامه ریالی و ارزی، مجوز خدمات بانکداری باز و پرداخت اقساط بانکی را به کاربران خود ارائه کند.

راهنمای دانلود همراز بانک تجارت ios و نصب مگا بانک ملت برای ایفون - تصویر 3

نحوه دانلود و نصب همراه بانک ملت ایفون رایگان

همان‌طور که پیش‌تر نیز بدان اشاره شد، امکان نصب اپ‌های بانکی ایرانی از اپ استور وجود ندارد و دانلود همراه بانک ملت ایفون رایگان مستلزم نصب سیبچه و فعال‌سازی این بازارچه در گوشی آیفون شماست. پس از نصب موفقیت‌آمیز سیبچه و دانلود نسخه جدید همراه بانک ملت برای ایفون به واسطه این بازارچه، می‌توانید اپ همراه بانک را اجرا کرده و گذرواژه و نام کاربری را که از شعب بانک ملت دریافت کردید، در کادر سفید وارد کنید تا دسترسی به امکانات برنامه همراه بانک ملت برای شما فراهم گردد.

 

طریقه دریافت رمز پویا در رمزنگار ملت

چنانچه تمایل دارید رمز پویای کارت خود را به واسطه رمزنگار بانک ملت دریافت کنید، باید پس از دانلود همراه بانک ملت برای ایفون با لینک مستقیم و نصب این اپلیکیشن، وارد بخش خدمات کارت بانکی در منوی اصلی برنامه شوید و سپس گزینه رمز پویا را انتخاب و کد فعال‌سازی دریافتی را در رمزنگار بانک ملت وارد کنید تا این قابلیت برای گوشی شما فعال گردد.

 

همراه بانک رسالت؛ ابزاری هوشمند و کارآمد برای انجام عملیات بانکی

نام بانک رسالت با وام‌های قرض‌الحسنه بدون سود و کارمزد و فعالیت‌های مفید اقتصادی و خیرخواهانه گره خورده است. این بانک در حقیقت اولین بانک ایرانی بود که خدماتی تمام دیجیتالی را به کاربران خود عرضه و انجام عملیات بانکی مختلفی نظیر افتتاح حساب آنلاین را برای ایرانیان فراهم کرد. اکنون این بانک با انتشار اپی کاربردی به نام همراه بانک رسالت برای ایفون به رسالت خود به عنوان پرچم‌دار خدمات بانکداری دیجیتالی در ایران ادامه داده و دریافت تمام خدمات بانکی را از طریق کارگزار کارآمد خود فراهم کرده است. بنابراین دیگر برای انجام اموری نظیر انتقال وجه بانکی (کارت به کارت، ساتنا، پایا، پل و درون بانکی)، مشاهده گردش‌های آخر کارت و مسدودی چک‌های بانکی نیازی نیست به شعب بانکی رسالت مراجعه کنید، کافی است همراه بانک رسالت نسخه جدید برای آیفون را دانلود و نصب کنید تا از هرگونه خدمات بانکی بی‌نیاز گردید. مشاهده ریز اقساط (شماره قسط، تاریخ سررسید، کارمزد دریافتی و مبلغ پرداختی و کل)، پرداخت قبوض خدماتی به صورت گروهی، یادداشت‌گذاری بر گردش سپرده، دریافت اطلاعات شبای کارت، خرید شارژ اعتباری و بسته اینترنتی، استعلام سریال چک صیادی و انتقال وجه بین بانکی مستمر و خودکار از دیگر قابلیت‌هایی است که با دانلود همراه بانک رسالت نسخه ios از آن‌ها برخوردار خواهید گشت.

راهنمای دانلود همراز بانک تجارت ios و نصب مگا بانک ملت برای ایفون - تصویر 4

دانلود همراه بانک رسالت برای ایفون

با نصب برنامه سیبچه به راحتی می‌توانید همراه بانک رسالت برای ایفون رایگان را دانلود و روی گوشی خود فعال نمایید. پس از دانلود این همراه بانک باید نام کاربری و گذرواژه خود را وارد کرده و دکمه آبی‌رنگ ورود را انتخاب کنید تا به منوی اصلی اپلیکیشن همراه بانک رسالت برای ایفون هدایت شوید.

 

فعال سازی همراه بانک رسالت آیفون

برای فعال‌ سازی همراه بانک رسالت آیفون دو روش در پیش روی شماست: فعال‌سازی به واسطه برنامه موبایلی و فعال‌سازی از طریق پیشخوان مجازی رسالت. روش اول مستلزم نصب همراه بانک رسالت برای ایفون رایگان و دریافت نام کاربری و گذرواژه از بخش خدمات همراه کارت بانکی است. در این بخش کافی است کد مالی و شماره موبایل خود را وارد کنید تا درخواست فعال‌سازی شما ارسال گردد. ناگفته نماند که این روش برای کسانی که سپرده بانکی در بانک رسالت ندارند، مناسب است.

 

همراه بانک رسالت برای ایفون نسخه وب

چنانچه به هر دلیلی قصد دانلود همراه بانک رسالت برای ایفون با لینک مستقیم را ندارید و دوست دارید از نسخه وب این اپلیکیشن استفاده کنید، می‌توانید وارد صفحه امن و اختصاصی همراه بانک رسالت ios تحت وب شوید و پس از وارد کردن نام کاربری و گذرواژه به پلتفرم بانکداری تحت وب رسالت متصل گردید.

 

سخن آخر

در گذشته دریافت خدمات بانکی نیازمند حضور فیزیکی در شعب بانکی بود، اما اکنون به لطف وجود اپ‌های مختلف بانکی، تمام امور مالی و بانکی بدون صرف هیچ زمان و هزینه‌ای از طریق اینترنت فراهم شده است. اپ‌های بانکی با سهولت بخشی به امور مالی موجب صرفه‌جویی در زمان کاربران شده و دریافت طیف وسیعی از خدمات بانکی را بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی امکان‌پذیر کرده‌اند.

 

ارسال به دیگران :

نظر شما

تازه