تجربه رزرو آسان و خرید آنلاین بلیط با مستر بلیط

امروزه استفاده از ابزارهای آنلاین در خیلی از امور روزمره زندگی جای روش‌های قدیمی را گرفته و کارها را بسیار آسان‌تر کرده است.

هنگام برنامه‌ریزی برای سفر نیز شما می‌توانید با کمک اینترنت پروسه رزرواسیون بلیط و اقامتگاه خود را به سادگی آب خوردن به نتیجه برسانید. تنها کافی است به یک پلتفرم معتبر مراجعه کنید تا در طی چند دقیقه بتوانید بلیط سفر خود را رزرو و خریداری نمایید. با ما همراه شوید تا در این زمینه شما را با وب‌سایت باسابقه و معتبر مستربلیط آشنا کنیم.

مستربلیط سامانه خرید بلیط آسان و ارزان

همان طور که اشاره شد، امروزه پلتفرم‌های آنلاین فرایند برنامه‌ریزی برای سفر را آسان کرده‌اند. مستربلیط از جمله این پلتفرم‌هاست که به شما کمک می‌کند تا بتوانید برای خرید بلیط با مناسب‌ترین قیمت و بدون محدودیت زمانی و مکانی اقدام کرده و با رزرو بلیط و هتل به صورت آنلاین سفر خود را با اطمینان و با خیالی آسوده آغاز نمایید.

این پلتفرم دارای خدمات و سرویس‌های ویژه‌ای است که شرایط خرید آسان را برای کاربران مهیا می‌کند. علاوه بر این دارای امکاناتی است که به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند با مقایسه قیمت‌ها بلیط‌هایی با قیمت مناسب را یافته و خریدی مقرون‌به‌صرفه داشته باشند.

آشنایی با مهمترین سرویسهای مستربلیط

در این بخش به مهمترین سرویس‌ها و امکانات موجود در این وب‌سایت اشاره شده است.

رزرو بلیط وسایل نقلیه

برای رزرو و خرید بلیط وسایل نقلیه مختلف یعنی هواپیما، قطار، اتوبوس و حتی کشتی یا تاکسی‌های بین شهری می‌توانید روی مستربلیط حساب کنید. در واقع کافی است که وارد این پلتفرم شده و گزینه مرتبط با هریک از وسایل نقلیه مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس با مشخص کردن تاریخ سفر، مبدا و مقصد، بلیط خود را جستجو نمایید تا فهرستی از بلیط‌های موجود و اطلاعات مرتبط با آنها شامل قیمت، ظرفیت‌های باقی‌مانده، ویژگی‌های وسیله نقلیه و غیره برای شما نمایش داده شود.

در این میان می‌توانید با کمک فیلترهای موجود نتایج را شخصی‌سازی و محدود کرده و فرایند رزرو را آسان‌تر و سریع‌تر کنید. برای مثال هنگام خرید بلیط هواپیما می‌توانید نوع بلیط، کلاس پروازی، شرکت هواپیمایی و... یا برای خرید اینترنتی بلیط قطار تعداد ستاره قطار یا تعداد تخت در هر کوپه را قبل از جستجو تعیین کنید. همچنین برای خرید بلیط اتوبوس می‌توانید با مشخص کردن نوع اتوبوس برای خرید بلیط اتوبوس تخت شوvip  اقدام کنید. به این ترتیب نتایجی که مشاهده خواهید کرد به آنچه که برای شما مناسب است بسیار نزدیک خواهد بود.

خرید بلیط هواپیما - تصویر 2

رزرو هتل

از دیگر سرویس‌های مهم موجود در این پلتفرم، سرویس رزرو آنلاین هتل است. شما می‌توانید پس از خرید بلیط در همین سایت برای رزرو اقامتگاه نیز به سرعت اقدام کنید. با انتخاب گزینه رزرو هتل و مشخص کردن مقصد و تاریخ مورد نظر فهرست هتل‌های موجود به شما نشان داده شده و می‌توانید با مقایسه قیمت، عکس‌ها و ویژگی‌های هتل‌ها، هتل مناسب خود را یافته و به آسانی رزرو نمایید. اینجا نیز فیلترهایی همچون نوع اقامتگاه، تعداد ستاره هتل و... وجود دارد که به شما برای انتخاب و رزرو سریع و آسان کمک می‌کند.

رزرو خودکار بلیط

رزرو خودکار بلیط یکی از خدمات و قابلیت‌های مستربلیط است که در مواقع پیدا نشدن بلیط برای مقصد مورد نظر و تکمیل بودن ظرفیت‌ها به شما شانس دوباره‌ای برای یافتن بلیط می‌دهد. اگر هنگام رزرو بلیط با تکمیل بودن ظرفیت پروازها مواجه شوید، با فعال کردن این گزینه دیگر نیازی نیست که مدام سایت‌های مختلف را چک کنید تا متوجه افزایش ظرفیت شده یا یک بلیط کنسلی بیابید. مستر بلیط این کار را به جای شما و به صورت هوشمند انجام داده و به محض پیدا شدن یک جای خالی، بلیط مورد نظرتان را برای شما خریداری کرده و با پیامک به شما اطلاع می‌دهد.

در واقع این سیستم بلیط ذخیره شده‌ای را به شما نمی‌فروشد، بلکه بلیط‌های کنسل شده احتمالی از طرف مسافران دیگر را بلافاصله شناسایی و برای شما خریداری می‌کند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که کاربر به طور مداوم سامانه‌های مختلف فروش بلیط را برای یافتن بلیط چک کند. شاین ذکر است که اگر هیچ بلیطی برای رزرو یافت نشود، مبلغ دریافتی در کیف پول متقاضی باقی مانده و او می‌تواند از این مبلغ برای خریدهای بعدی استفاده کند.

قابلیت ارزان شد خبرم کن

از دیگر قابلیت‌های موجود در این پلتفرم می‌توان به گزینه «ارزان شد، خبرم کن»، اشاره کرد. با فعال کردن این قابلیت، اگر قیمت یک بلیط کاهش پیدا کرد (به دلایلی مانند نزدیک شدن به زمان پرواز و خالی بودن ظرفیت‌ها)، سامانه این کاهش قیمت را به شما اطلاع داده و می‌توانید بلیط مورد نظر خود را با قیمت پایین‌تر خریداری کنید.

قابلیت رزرو همزمان بلیط و هتل

شما می‌توانید در این وب‌سایت و در بخش سرویس «بسته سفر» بلیط و هتل خود را به صورت همزمان رزرو نمایید. به این ترتیب دیگر نگران نخواهید بود که در تاریخی که بلیط خریداری کرده‌اید، نتوانید محل مناسبی برای اقامت پیدا کنید و برعکس.

کافی است که در بخش بسته سفر مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را مشخص کنید تا هم فهرستی از بلیط‌ها و هم فهرستی از هتل‌ها در آن تاریخ و مقصد برای شما قابل مشاهده باشد. به این ترتیب می‌توانید در یک زمان هم بلیط و هم هتل خود را رزرو کنید.

رزرو بلیط آنلاین - تصویر 3

چرا مستربلیط گزینه مناسبی برای خرید بلیط است؟

همان طور که در بخش قبل اشاره شد،ر مستربلیط به عنوان یک سامانه برای رزرو بلیط و اقامتگاه دارای قابلیت‌هایی است که خرید بلیط هواپیما و سایر وسایل نقلیه و به طور کلی برنامه‌ریزی برای سفر را برای کاربران خود تسهیل کرده است.

در واقع شما با مراجعه به این پلتفرم می‌توانید به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری در کمترین زمان و از هر مکانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید، حتی در مواقع پرمسافر بلیط مورد نظر خود را با بهترین قیمت یافته و خریداری نمایید و با رزرو بلیط و اقامتگاه برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید. اما چرا این سایت برای خرید بلیط توصیه می‌شود؟ از جمله مزیت‌های خرید از مستر بلیط می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کاربری آسان: استفاده از این پلتفرم برنامه‌ریزی برای سفر را آسان می‌کند. شما کافی است تاریخ، مقصد و مشخصات خود را وارد کنید تا سیستم به صورت اتوماتیک آنچه که برای خرید نیاز دارید را به سرعت در اختیار شما قرار دهد. این پلتفرم هم به صورت وب‌سایت و هم به صورت اپلیکیشن تلفن همراه در دسترس است و این امکان را به شما می‌دهد که در شرایط مختلف بتوانید از خدمات آن بهره‌مند شوید.
  • امکان مقایسه قیمت‌‌ها: شما در این سامانه به راحتی می‌توانید قیمت بلیط‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید پس از انتخاب تاریخ و مقصد، نتایج را براساس گزینه‌هایی همچون کمترین قیمت اولویت‌بندی کنید و به این ترتیب به بلیط‌های ارزان‌تر، به آسانی دسترسی پیدا خواهید کرد.
  • وجود فیلترهای کاربردی: در این سامانه این امکان وجود دارد تا بتوانید نتایج را بر اساس آنچه که می‌خواهید فیلتر کنید و با محدود شدن نتایج راحت‌تر خواهید توانست بلیط مناسب خود را یافته و خریداری کنید. این فیلترها شامل مواردی همچون کلاس پروازی، زمان پرواز و شرکت هواپیمایی می‌شود.
  • وجود قابلیت‌های متنوع: همان طور که در بخش معرفی سرویس‌های سامانه اشاره شد، مستربلیط دارای قابلیت‌هایی است که می‌تواند در مواقع مختلف به کاربران کمک کند. برای مثال رزرو خودکار در مواقع تکمیل ظرفیت برای یافتن و خرید بلیط‌های کنسلی بسیار به کار می‌آید. یا استفاده از سرویس بسته سفر، برنامه‌ریزی سفر به صورت آنلان و در کوتاهترین زمان را برای کاربر ممکن می‌سازد. همچنین گزینه «ارزان شد خبرم کن» به شما برای خریدن بلیط‌هایی با قیمت مناسب کمک می‌کند.
  • وجود تیم پشتیبانی: تیم پشتیبانی سایت در هر ساعت از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات کاربران بوده و آماده است تا مشکلات احتمالی آنها را برطرف کند. به این ترتیب در هنگام خرید بلیط یا استفاده از سایر خدمات سایت، می‌توانید تمام مراحل از رزرو تا پرداخت را با خیال راحت و بدون نگرانی طی کنید.

در نهایت اینکه استفاده از سایت‌های معتبر آنلاین برای برنامه‌ریزی سفر، امروزه یک راهکار هوشمندانه است که به شما امکان می‌دهد بدون صرف وقت و هزینه اضافی در کمترین زمان و به ساده‌ترین شکل بلیط خود برای سفر را خریداری کرده و سایر برنامه‌یزی‌های سفر را نیز به صورت آنلاین انجام دهید. شما با خرید آنلاین از این سامانه‌ها به راحتی می‌توانید قیمت‌ها و سایر مشخصات بلیط‌ها و اقامتگاه‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و خریدی آسان، مقرون‌به‌صرفه و رضایت‌بخش داشته باشید.

ارسال به دیگران :

نظر شما

تازه