معرفی ۵ عطر پرفروش مردانه برند دیور

برند دیور از سال 1947 میلادی فعالیت خود را توسط Christian Dior در فرانسه شروع کرد و اولین ادکلن Dior با نام Diorama به بازار عرضه شد.

دیور یکی از برندهای بسیار محبوب و نام آشنای فرانسوی است ک و عطرهای زیادی را راهی بازار کرده است. عطرهای که این برند تولید می کند دارای رایحه های بسیار عالی با ماندگاری بالا هستند. در این مقاله می خواهیم شما عزیزان را با 5 عطر مردانه دیور آشنا کنیم. عطرهای مردانه ای که قرار است به آن ها بپردازیم عطرهای بسیار خوب با رایحه های عالی و متفاوت می باشند.

1.عطر دیور ساواج | Dior Sauvage

عطر دیور ساواج از محصولات برند دیور بوده که در سال 2015 از آن رونمایی و به بازار جهانی معرفی کرده است. dior که جزو برند‌های شناخته شده کشور فرانسه می باشد این عطر را مناسب آقایان طراحی و تولید کرده، طبع معتدل عطر Dior Sauvage برای عاشقان عطرهای دیور دلپذیر بوده و آنها را به وجد خواهد آورد، دوست داران عطر دیور ساواج می توانند با خیال راحت از ضمانت اصالت نسبت به خرید اینترنتی این محصول اقدام نمایند. این عطر با داشتن رایحه‌ی دلنشین معطر فوژه در فروشگاه اینترنتی عطر 19 به فروش می رسد.

این عطر به واقع یک عطر همه فن حریف است که در همه ی روزهای سال و در هر مراسمی نیاز شما را به عطر زدن برآورده می کند. طرح تبلیغاتی عطر مردانه کریستین دیور ساواج با حضور بازیگر مشهور جانی دپ تهیه و منتشر شد. ادکلن ساواج نشات گرفته از نسخه ی اصلی دیور ساواج سال 1996 بوده و بعد از تجدید دو سری دیگر از این خانواده سرانجام با ظاهری متفاوت و با رایحه ای جذاب و تند تقدیم طرفداران این برند شد.

اگر به شیشه‌ی این عطر فرانسوی دقت کنید،، نام Sauvage را روی آن خواهید دید. در پایین شیشه‌ی سیاه ساواژ، نشان تجاری Dior به چشم می‌خورد. در بطری به رنگ سیاه بوده و باا خود شیشه هارمونی رنگی بسیار جالبی را ایجاد کرده است. سه خط موازی که روی در بطری کارشده، این عطر را از سایر عطرها جدا می‌کند.

اسانس های عطر Dior Sauvage

فرانسوا داماشی عطرساز برجسته ی برند دیور در ساخت عطر مردانه dior sauvage از ترکیبات زیر استفاده کرده است:. اسانس های اولیه ی آن شامل برگاموت اسانس های ثانویه آن شامل اسطوخودوس , شمعدانی , فلفل صورتی , لامی , خس خس , فلفل سیچوان , نعناع هندی و اسانس های پایه ی آن لابدانیوم , آمبروکسان , چوب سدر می باشد.

به‌محض اولین اسپری از ساواژ روی پوست و در محل نبض یا لباستان، بوی فلفل سیچوان، نارنج و عنبر را احساس خواهید کرد. فلفل سیچوان با تندی و گرمای خوبش، انرژی زیادی را به شما و کسانی که در اطرافتان حضور دارند، منتقل می‌کند. نارنج که از خانواده‌ی مرکبات است، بوی شیرینی دارد و شادی و نشاط را با خودش به ارمغان می‌آورد. عنبر هم با عطر گرمش باعث گرم و تند شدن این ترکیب عجیب‌وغریب سه‌گانه می‌شود.

خرید عطر Dior Sauvage ( دیور ساواج ) اورجینال

عطر Dior Sauvage برای افرادی که می خواهند عطری معتدل و چهار فصل از برند dior را در کلکسیون عطر های خود داشته باشند مناسب است. شما آقایان عزیز برای خرید اینترنتی عطر مردانه دیور ساواج ( ساوج – ساواژ ) با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا می توانید از فروشگاه اینترنتی عطر 19 استفاده کنید. ادو تویلت مردانه‌ی دیور ساواژ با بوی گرم، تند و شیرینش برای مصرف روزانه‌ی آقایانی که در شهرهای بزرگ و پرترافیک زندگی و کار می‌کنند بسیار مناسب به نظر می‌رسد. با توجه به برند، قدرت پخش بو و ماندگاری بالایی که Sauvage دارد، برای هدیه دادن به پدر، همسر یا دوستتان گزینه‌ای اصلی و مهم حساب می‌شود.

نقد و بررسی انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه، با کمک پارامتر هایی مانند بررسی قدرت پخش بوی عطر، اندازه ماندگاری عطر و ادکلن، هزینه و قیمت عطر و ادکلن، تاریخچه شرکت طراح و برند عطر و ادکلن، بررسی مشخصات ظاهری عطر و ادکلن مانند بسته بندی، رنگ عطر، اندازه و ابعاد، حجم و ویژگی های فیزیکی و همچنین بررسی روش استفاده از عطر و ادکلن (رسمی، مجلسی، کاری، کژوال و..) و نظرات کاربران در مورد عطر دیور ساواج – ساوج – ساواژ ، چک کردن نت های بویایی عطر و در پایان امکان خرید آسان عطر و ادکلن مردانه و زنانه که در این نقد و بررسی ها در نظر گرفته می شود.

معرفی 5 عطر پرفروش مردانه برند دیور - تصویر 2

2.عطر ادو پرفیوم مردانه دیور مدل Homme Intense

عطر مردانه دیور مدل هوم اینتنس«Homme Intense» یکی از عطرهای مخصوص آقایان می باشد. عطر مردانه دیور مدل هوم اینتنس در سال 2011 به بازار عرضه شد و رایحه ای گرم و تند دارد. بطری این عطر خوشبو به صورت خیلی زیبا و شکیل طراحی شده است و رنگ روشنی دارد و به طور واضح مایع طلایی رنگ داخل بطری دیده می شود. عطر مردانه دیور مدل هوم اینتنس دارای حجم 100 میلی لیتر است و ماندگاری بالایی دارد.

عطر مردانه دیور مدل هوم اینتنس رایحه ای تند و تلخ و طبعی گرم دارد. هنگام استشمام این عطر متوجه میشوید که نت های اولیه از اسطوخودوس است . در ادامه نت های میانی از گل زنبق، مشک و گلابی تشکیل شده و در نهایت نت های پایانی از چوب سدر ویرجینیا تشکیل شده اند . عطر مردانه دیور مدل هوم اینتنس دارای رایحه های عالی و قدرت ماندگاری بسیار خوبی است .

3.عطر ادو تویلت مردانه دیور مدل Fahrenheit

عطر مردانه دیور مدل فارنهایت (Fahrenheit) یکی از بهترین عطرهای مردانه ی دیور است که در سال 1998 به بازار عرضه شده است. عطر مردانه دیور مدل فارنهایت رایحه ای تند و شیرین به همراه طبع گرم یکی از بهترین عطرهای مردانه برای مجالس و مهمانی های شبانه در فصل های سرد سال به ویژه پاییز و زمستان است. بطری عطر مردانه دیور مدل فارنهایت به شکل استوانه طراحی شده و رنگ شیشه آن به سرخ است و نشان تجاری دیور روی آن نقش بسته است. عطر مردانه دیور مدل فارنهایت رایحه ی شیرین و تند و طبع گرمی دارد. نت های ابتدایی این عطر از پرتقال ماندارین، اسطوخودوس، جوز هندی، چوب سدر، گل بابونه، نارنج و لیمو تشکیل شده و موجب ایجاد حس شادی در شما می شود. نت های میانی این عطر از جوز هندی، گل پیچ امین الدوله، زنبق دره، میخک، یاسمین، چوب صندل، برگ بنفشه و چوب سدر و نت های پایانی از دانه ی تونکا، چرم، عنبر، گیاه پاتچولی، مشک و علف وتیور تشکیل شده است و ترکیب این رایحه ها موجب ایجاد اعتماد به نفس می شود. عطر دیور مردانه مدل فارنهایت ماندگاری بالا و روایح بسیار عالی دارد .

معرفی 5 عطر پرفروش مردانه برند دیور - تصویر 3

4.عطر ادو تویلت مردانه دیور مدل Dior Homme Eau for Men

عطر ساز معروف و کاربلد فرانسوا دماکی (Francois Demachy) در سال 2014 عطر مردانه دیور مدل دیور هوم او فور من (Dior Homme Eau for Men) را طراحی و تولید کرد د. عطر مردانه دیور مدل دیور اوم او فور رایحه ای شیرین و خنک دارد. بطری عطر مردانه دیور مدل دیور اوم او فور من با حجم 100 میلی لیتر به شکل مکعب طراحی شده و روی شیشه نام Dior Homme Eau for Men به زیبایی حک شده است. عطر مردانه دیور مدل Dior Homme Eau for Men یکی از بهترین عطرهای مردانه موجود در بازار است. دارای نت های اولیه گریپ فروت، تخم گشنیز و نارنج می باشد، نت های میانی این عطر از رایحه ی گل زنبق تشکیل شده که این ترکیب گلی، موجب ایجاد انرژی مثبت در شما خواهد شد. در نت های پایانی هم رایحه های چوب سدر ویرجینیا و عنبر به مشام می رسد. عطر مردانه دیور مدل Dior Homme Eau for Men قدرت ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد و می توانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید.

5.عطر مردانه دیور مدل Dior Homme Cologne 2013

عطر مردانه دیور با نام دیور هوم «Dior Homme» در سال 2005 به بازار عرضه شده است و با نام دیور هوم کلن «Dior Homme Cologne» شناخته می شود. این عطر دارای بطری بسیار زیبا و شیک است و شیشه شفافی دارد. در این بطری ۱۲۵ میلی لیتر عطر جای می گیرد. این عطر دارای رایحه شیرین و تند با طبع خنک می باشد.نت های اولیه این عطر از نارنج تشکیل شده و در نت های میانی رایحه های شکوفه ی درخت گریپ فروت احساس می شود و در نهایت به رایحه های مشک می رسید. این ترکیب چوبی و شیرین، یکی از بهترین عطرهای فصول گرم سال می باشد و ماندگاری بالایی دارد.

ارسال به دیگران :

نظر شما

تازه