تولیدی لباس ورزشی "منیریه داتکام"

تولید کننده لباس ورزشی “منیریه داتکام “ نام برندی است که در دامنه موجود از سال 1389 فعالیت خود در زمینه تولید لباس ورزشی با بالاترین کیفیت دوخت و با همکاران و دوزندگان بسیار ماهر اقدام به تولید پوشاک ورزشی استاندارد برای آقایان و بانوان در تمام رده های سنی نموده است .

در ابتدای فعالیت تا سال 1397 محصولات تولید شده در تولید کننده لباس ورزشی , توسط مجموعه ما به عمده فروشان و بنکداران صنف ورزشی فروخته میشد که با توسعه فغالیت کاری و افتتاح فروشگاه , به صورت مستقیم اقدام به فروش محصولات خود نمودیم .تا با کم ترین قیمت محصولاتی بسیار با کیفیت را به همکاران محترم صنف ورزشی فروش و باشگاه داران و تیم های ورزشی برسانیم .

امکان بازدید حضوری از محصولات ماhttps://monirie.com/ در فروشگاه (میدان منیریه) فراهم می باشد و کارخانه تولیدی ما در شهریار تهران واقع شده است.

1b9c9674-3cf7-42e5-bb3b-f0e4816452f2

 

به لطف پروردگار و با تجربه به دست آمده و با استفاده از پارچه های بسیار با کیفیت و لطیف و با دوام ورزشی اقدام به فروش بی واسطه محصولات نمودیم . علت اصلی این موضوع به جهت کاهش هزینه های خرید همکاران محترم صنف ورزشی فروش و ورزشکاران عزیز بوده است .

محصولات پوشاک ورزشی مجموعه ماهانه بیش از سی مدل جدید مردانه و زنانه که به صورت ماهانه داخل کانال تلگرام بارگذاری میشود با قیمت و مشخصات کامل و عکس تن خور آنها نیز تهیه میشود .همچنین امکان تولید سفارشی برای مدارس , تیم های ورزشی و سایز شرکت ها و ارگانها با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت فراهم می باشد در سریع ترین زمان (تولید سفارشی با ارائه نمونه دوخته شده همراه است )

تمامی محصولات ما و مدلهای مورد نظر شما با انواع پارچه و در هر مدلی با بالاترین کیفیت دوخت برای تولید سفارشی تیم های ورزشی , تولید لباس ورزشی سازمانی و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی تهیه میشود.که قبل از برش تمامی پارچه برای شما نمونه دوخته شده تهیه میشود و بعد از تایید شما سفارش به خط تولید میرود.(توصیحات کامل در باره تولید سفارشی در فهرست)

با افتخار تمامی تمامی محصولات ما دارای تضمین کیفیت و پارچه و دوخت و قیمت می باشد و چنانچه پس از خرید غیر حضوری تا پنج روز امکان عودت محصول وجود دارد.

81efacd5-f7eb-470a-870d-88a685e71325

محصولات ما به صورت کلی شامل

 

تولیدی لباس ورزشی مردانه – (تمام رده های سنی)

تولیدی لباس ورزشی زنانه – (تمام رده های سنی)

تولیدی لباس ورزشی مدارس – تولیدی لباس ورزشی بچگانه

تولیدی لباس ورزشی برای سازمانها و شرکتها (با قیمت ارزان تا بالاترین کیفیت )

جهت مشاهده سایر مدلها از سایت ما دیدن فرمایید .

971421fd-e37c-4986-988f-184d48cdc5a9

جهت مشاهده محصولات کلیک کنید :::  

ارتباط با ما

 

شماره تماس مستقیم : 09124704216

سایت : monirie.com 

ادرس فروشگاه : تهران - میدان منیریه-پلاک 795

ادرس کارخانه : تهران - شهریار

ارسال به دیگران :

نظر شما

تازه