ساعت کاری این ادارات از شنبه، ۱۹ اردیبهشت تغییر کرد
از روز شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت فعالیت تمامی ادارات این استان از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ خواهد بود.
|
از روز شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت فعالیت تمامی ادارات این استان از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ خواهد بود.
معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه ساعات آغاز به کار ادارات در ماه مبارک رمضان را ابلاغ کرد.
ساعت کاری ادارات از اول دی ماه ۱۴۰۴ تا پایان سال ۱۴۰۴ از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ ظهر تعیین شد.
استاندار تهران گفت: درحال حاضر تأمین و توزیع برق تهران بزرگ بدون هیچ مشکلی و به صورت پایدار و بر اساس الگوهای ارتقا…