افشاگری تازه معلم قائمشهری درباره پشت پرده اخراجش

صدف صفرزاده، معلم قائمشهری که پس از پخش آهنگ «گنگستر شهر آمل» در کلاس درس خود در بهمن ماه ۱۴۰۱ دستور اخراجش صادر شد، با انتشار ویدئوی تازه ای از جزئیات ماجرای اخراجش از مدرسه پرده برداشته است.

پس از انتشار ویدئویی از همخوانی دانش آموزان صدف صفرزاده با آهنگ «گنگستر شهر آمل» در شبکه های اجتماعی، آموزش و پرورش از اخراج این معلم خبر داد.

انتشار این ویدئو و خبر اخراج این معلم قائمشهری سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی به پا کرد.

اندکی بعد صدف صفرزاده با انتشار ویدئویی از بابت اقدام خود عذرخواهی کرد. بعداً اعلام شد که او پس از عذرخواهی به کار بازگشته است. همچنین اواخر بهمن‌ ماه سال گذشته اعلام شد که باشگاه نساجی این معلم قائمشهری را به استخدام درآورده است.

با این حال در اردیبهشت ۱۴۰۲، صدف صفرزاده با انتشار پستی در اینستاگرامش اعلام کرد برای همیشه از آموزش و پرورش خداحافظی کرده و فعالیت معلمی خود را فقط به شکل تدریس خصوصی برای دانش آموزان ادامه خواهد داد.

در هفته های اخیر هشدارهای مختلفی از سوی وزارت آموزش و پرورش به معلم – بلاگرها صورت گرفته است. به دنبال انتشار این اخبار، صدف صفرزاده روز گذشته با انتشار ویدئویی تازه دست به افشاگری درباره ی پشت پرده ی اخراج خود زد و به برخی ادعاهای آموزش و پرورش در خصوص برخورد با معلم – بلاگرها اعتراض کرد.

این معلم قائمشهری فاش کرد که علیرغم عذرخواهی او و همچنین ابراز رضایت و حمایت والدین دانش آموزانش، مدتی پس از بازگشت به کار نه تنها مجدداً اخراج شد، بلکه مجوز تدریس او در مدارس را نیز لغو کردند.

منبع: روزیاتو
ارسال به دیگران :

نظر شما

تازه