دوچرخهسواری آناهیتا همتی کنار زایندهرودِ/ عکس
آناهیتا همتی با انتشار تصاویری از دوچرخهسواری در کنار زایندهرود، از حالوهوای دلنشین سفر اخیرش به اصفهان نوشت.
«دوچرخه سواری لذتبخش با دوستای هنرمند و ورزشکار عزیزم، کنار رودخونه قشنگ زاینده رود همین هفته پیش.
امروز شنیدم که دوباره آب رودخونه رو قطع کردن...مگه قرار نبود دو یا سه ماه باز باشه؟!
به هر حال برای من سفر بسیار عالی ومحشری بود.»
![]()
![]()
![]()
منبع:
برترین ها
نظر شما