ترامپ مدعی نقض توافق آتش بس توسط ایران شد
رئیس جمهور آمریکا مدعی نقض توافق آتش بس توسط ایران شد.
دونالد ترامپ در توئیتی نوشت: ایران حداقل چهار پهپاد حمله یکطرفه را به کشتیها در تنگه هرمز شلیک کرد.
یکی از آنها به طور محکم به عرشه بالایی یک کشتی بزرگ و گرانقیمت بارگیری برخورد کرد. خسارت وارد شد، اما کشتی به مسیر خود ادامه داد.
ما سه پهپاد دیگر را سرنگون کردیم.
بدیهی است که این نقض توافق آتشبس ما است.
![]()
منبع:
کانال هم میهن
نظر شما