ترامپ مدعی نقض توافق آتش بس توسط ایران شد

رئیس جمهور آمریکا مدعی نقض توافق آتش بس توسط ایران شد.

دونالد ترامپ در توئیتی نوشت: ایران حداقل چهار پهپاد حمله یک‌طرفه را به کشتی‌ها در تنگه هرمز شلیک کرد.

یکی از آنها به طور محکم به عرشه بالایی یک کشتی بزرگ و گران‌قیمت بارگیری برخورد کرد. خسارت وارد شد، اما کشتی به مسیر خود ادامه داد.

ما سه پهپاد دیگر را سرنگون کردیم.

بدیهی است که این نقض  توافق آتش‌بس ما است.

photo_2026-06-26_19-26-19

منبع: کانال هم میهن
ارسال به دیگران :

نظر شما

تازه