محسن کیایی خطاب به رامبد جوان: تو از من خیلی بهتر هستی، برگرد کارت را پس بگیر/ ویدئو

محسن کیایی در نشست خبری فیلم «کفایت مذاکرات» با اشاره به علاقه‌اش به بازیگری، از بازگشت مجریانی که این روزها کمتر در تلویزیون حضور دارند حمایت کرد و در جمله‌ای جالب، رامبد جوان را مجری بهتری از خودش دانست.

منبع: رکنا
ارسال به دیگران :

نظر شما

تازه