ونس: هرگونه خشونت، با خشونت پاسخ داده خواهد شد
جیدی ونس، معاون رئیسجمهور آمریکا، ادعا کرد که «هرگونه خشونت با خشونت پاسخ داده خواهد شد.»
رویترز نوشت: این اظهارات پس از آن مطرح شد که آمریکا، در پی حمله به یک کشتی تجاری در تنگه هرمز، حملهای هوایی علیه ایران انجام داد.
ونس در سخنانی گفت: «ایران توافق آتشبس را امضا کرده و ما نیز به آن پایبند بودهایم. اگر آنها درباره نحوه اجرای تفاهمنامه اختلاف یا ابهامی دارند، میتوانند از طریق تماس تلفنی با ما در ارتباط باشند. اما هرگونه خشونت، با خشونت پاسخ داده خواهد شد.»
منبع:
شفقنا
نظر شما