فوت دختربچه ۱۲ ساله در موج‌های آبی مشهد

فرماندار مشهد از فوت یک دختربچه ۱۲ ساله در مجتمع موج‌های آبی مشهد خبر داد.

سیدحسن حسینی در این خصوص گفت: متوفی دختری ۱۲ ساله از استان گلستان بوده که به همراه مادر و خواهرش به مشهد آمده بودند.

وی افزود: این نوجوان در حوالی ساعت ۱۷ بعدازظهر روز گذشته چند دقیقه پس از استفاده از سرسره آبی، در محوطه داخلی سرزمین موج‌های آبی دچار مشکل شد و متاسفانه اقدامات امدادی و عملیات احیا برای ایشان موثر واقع نشده است.
فرماندار مشهد اظهار کرد: خانواده متوفی شکایتی از این مجموعه آبی نکرده‌اند و علت دقیق فوت و جزئیات حادثه از سوی پزشکی قانونی در دست بررسی است.

 

منبع: قدس آنلاین
ارسال به دیگران :

نظر شما

تازه