صداوسیما با تمام قوا علیه تفاهمنامه و تیم مذاکره فعالیت می‌کند

زمانی در تجمعات شبانه، روزی در صداوسیما و اخیرا هم در هیأت‌های عزاداری محرم، تندروها از مخالفت با تفاهم و تخریب مسئولان و تیم مذاکره‌کننده دست برنمی‌دارند.

بگذریم از تهدیدها، اهانت‌ها و تخریب و برچسب‌های هتاکانه‌ای که به مسئولان امر به طور مشخص مسعود پزشکیان، محمدباقر قالیباف و سیدعباس عراقچی وارد می‌شود.

مساله این است که برخی خود را دایه دلسوزتر از مادر می‌دانند و با وجود حمایت رهبری و شعام از تفاهم باز هم به مخالفت و سنگ‌اندازی مشغولند. مشخصا صداوسیما به عنوان رسانه‌ای که فقط نام ملی را یدک می‌کشد، در هر برنامه‌ای حمله به تیم مذاکره کننده و تخریب تفاهم را در دستور کار دارد و به ظاهر کارشناسانی را دعوت می‌کند که فقط در مسیر حمله و تخریب صحبت کنند.

اینکه ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا همواره اظهاراتی ضد ایرانی و خلاف واقع مطرح کند چیز عجیب و جدیدی نیست، اما اینکه مجری صداوسیما با وجود تکذیب مقامات کشورمان آن اظهارات را مستند قرار دهد و به دولت و رئیس بانک مرکزی حمله کند، درست نیست.

 

منبع: روزنامه آرمان ملی
ارسال به دیگران :

نظر شما

تازه